Καμπάνιες ενημέρωσης

/Καμπάνιες ενημέρωσης
Καμπάνιες ενημέρωσης2019-03-08T14:44:09+03:00

ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΟΡΥΒΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΘΟΡΥΒΗ ΝΟΣΟ

Μια πρωτότυπη Εκστρατεία Ενημέρωσης για την Ηπατίτιδα Cμε τίτλο «Κάνουμε Θόρυβο για μια Αθόρυβη Νόσο» υλοποιούν η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Ήπατος (Ε.Ε.Μ.Η.) και ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας. HΗπατίτιδα Cαποκαλείται αθόρυβη νόσος, επειδή για πολλά χρόνια δεν παρουσιάζει συμπτώματα, με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να νοσούν και να μην το γνωρίζουν. Με κεντρικό μήνυμα «Κάνουμε θόρυβο για μια αθόρυβη νόσο», η εκστρατεία καλεί όλους εμάς να κάνουμε δυνατό θόρυβο, ώστε να βοηθήσουμε στη διάδοση του μηνύματος για ενημέρωση και έγκαιρη διάγνωση της Ηπατίτιδας C. Την εκστρατεία στηρίζουν με τη συμμετοχή τους τέσσερα δημοφιλή πρόσωπα, η Μαρία Μπεκατώρου, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, ο Χρήστος Φερεντίνος και η Ελένη Φουρέιρα, η οποία περιλαμβάνει προβολή τηλεοπτικού σποτ, ενέργειες επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, προβολή σε συρμό του μετρό, καθώς και διενέργεια εκδηλώσεων σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

ΠΡΟΛΗΨΗ = ΕΞΕΤΑΣΗ

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας για τις Ηπατίτιδες 2017, υλοποιήσαμε πρωτότυπη εναλλακτική εκστρατεία ενημέρωσης με τίτλο «ΠΡΟΛΗΨΗ = ΕΞΕΤΑΣΗ». Απώτερος στόχος η ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού για τις Ιογενείς Ηπατίτιδες -μέσω προτροπής για εξέταση. Η εκστρατεία ενημέρωσης βασίστηκε σε δύο άξονες και υλοποιήθηκε στις πόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στις 28/07/2017. Το πρώτο σκέλος της δράσης αφορούσε σε διάχυση του μηνύματος «Πρόληψη= Εξέταση» με την βοήθεια επιχειρήσεων μου διανέμουν καφέ και ροφήματα (take– away), μέσω τοποθέτησης σχετικού αυτοκόλλητου σε 1.585 ποτήρια ροφημάτων που διανεμήθηκαν. Το δεύτερο σκέλος της δράσης αφορούσε σε αφισοκόλληση εικαστικού σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που περιλάμβανε το μήνυμα «Πρόληψη= Εξέταση» αλλά και την τοιχογραφία ευαισθητοποίησης για τις Ιογενείς Ηπατίτιδες, που φιλοτέχνησε ο παγκόσμιας φήμης Έλληνας καλλιτέχνης ΙΝΟ σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέα».

Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ C ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΑ

????????? ?????????? ?????????

Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ C ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΑ

O Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» υλοποίησε το 2ο μέρος της εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τη νόσο της Ηπατίτιδας C με τίτλο «Η Έκφραση της Υγείας Μέσα από την Τέχνη». Μετά την επιτυχημένη έκβαση του 1ου μέρους της εκστρατείας που αφορούσε στην προτροπή του γενικού πληθυσμού σε εξετάσεις, εστιάζουμε στην καταπολέμηση του κοινωνικού στίγματος. Με σύμμαχο μας μία μορφή τέχνης με μεγάλη απήχηση, την «Street Art», επικοινωνούμε ένα ηχηρό μήνυμα κατά της τοποθέτησης «ταμπέλας-ετικέτας». Κεντρικό εικαστικό της ενημερωτικής αυτής εκστρατείας αποτελεί η τοιχογραφία του παγκόσμιας φήμης Έλληνα καλλιτέχνη INO – www.ino.net, η οποία πλέον κοσμεί την πρόσοψη του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.

ΑΞΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ

????????? ?????????? ?????????

ΑΞΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ:

Δράση Ηπατολογικού Ελέγχου με τη Μέθοδο Ελαστογραφίας Ήπατος σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της δράσης είναι η συνεχιζόμενη παροχή εξετάσεων ελαστογραφίας του ήπατος (Fibroscan) σε ανθρώπους που έχουν διαγνωστεί με κάποια ηπατική νόσο σε όλη την ελληνική επικράτεια, μέσω συνεργασίας με ηπατολογικά κέντρα και ιατρούς δημόσιων νοσοκομείων.

Από την έναρξη της δράσης μέχρι και σήμερα το πιστοποιημένο προσωπικό του ΣΑΗΕ «Προμηθέα» έχει επισκεφθεί ηπατολογικές κλινικές στην Αττική, στη Ρόδο, στην Πάτρα, στην Κρήτη, στη Θεσσαλονίκη, στο Βόλο, στη Βέροια και στην Αλεξανδρούπολη με δυνατότητα είτε επανάληψης των επισκέψεων αυτών είτε εκ νέου επισκέψεων και σε άλλες πόλεις.

Η δράση θα διαρκέσει και το 2017, με στόχο τη διευκόλυνση της ζωής όσο το δυνατό περισσότερων ανθρώπων που ζουν με νόσους του ήπατος κατά τη «διαδρομή» τους εντός του Εθνικού Συστήματος Υγείας από τη στιγμή της διάγνωσης μέχρι τη θεραπεία.

C – afora

????????? ?????????? ?????????

C-αφορά
Στόχος της νέας ενημερωτικής εκστρατείας του ΣΑΗΕ “Προμηθέα” είναι η ευαισθητοποίηση, ενημέρωση, πρόληψη και προτροπή του ευρύ κοινού να εξεταστεί, για την ιογενή ηπατίτιδα C.

Η ετήσια εκστρατεία “C-αφορά” θα περιλαμβάνει:

  • ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την ηπατίτιδα C.
  • Δωρεάν εξετάσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας.
  • Ελαστογραφία ήπατος με την πρωτοποριακή μέθοδο του “Fibroscan”.

Με την βοήθεια της κινητής μονάδας στοχεύουμε  να επισκεφτούμε αρκετές πόλεις ανά την επικράτεια με σκοπό να μεταφέρουμε το μήνυμα της έγκαιρης διάγνωσης.

εCύ έκανες το τεστ;

????????? ?????????? ?????????

Καμπάνια ενημέρωσης «εCύ έκανες το τεστ;»

Διοργανώσαμε καμπάνια ενημέρωσης-πρόληψης του κοινού για την ηπατίτιδα C, με σύνθημα «εCυ έκανες το τεστ;».

Ο Σύλλογος μας επιχείρησε να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την Ηπατίτιδα C.

Πιο συγκεκριμένα, δημιούργησε ένα τηλεοπτικό σποτ που σκοπό είχε να επικοινωνήσει σημαντικά μηνύματα που αφορούν στην «σιωπηλή νόσο». Ενώ καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου προσφέραμε μέσω της κινητής μονάδας του συλλόγου και των κέντρων πρόληψης Athens & Thess Checkpoint γρήγορα, ανώνυμα και δωρεάν τεστ για τις ιογενείς ηπατίτιδες Β και C.

????????? ?????????? ?????????

Ο Προμηθέας σε στενή συνεργασία με την ελληνική και διεθνή επιστημονική κοινότητα, συμπεριλαμβανομένης της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Ήπατος (ΕΕΜΗ), το World Hepatitis Alliance και την ELPA (Ευρωπαϊκή Ομπρέλα ΜΚΟ για τις ιογενείς ηπατίτιδες), αλλά και με φορείς της Πολιτείας και συλλόγους ασθενών, διοργάνωσε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηπατίτιδας 2014, καμπάνια για την ενημέρωση, την πρόληψη και την εξέταση του κοινού.

????????? ?????????? ?????????

Διοργανώσαμε καμπάνια ενημέρωσης-πρόληψης του κοινού για την ηπατίτιδα C, με σύνθημα «C-αφορά. Μην την αγνοείς. Εξετάσου». Ο Σύλλογος μας επιχείρησε με ένα διαφορετικό τρόπο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την Ηπατίτιδα C. Πιο συγκεκριμένα, τοποθετήσαμε σε μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδος μεγάλα κίτρινα C, τα οποία έφεραν το μήνυμα «Περίπου 200.000 Έλληνες έχουν αυτή την ασθένεια. Το 80% απ’ αυτούς δεν το γνωρίζει». Την ίδια στιγμή, εθελοντές του συλλόγου πραγματοποίησαν διανομή έντυπου ενημερωτικού υλικού, ενώ παράλληλα προσφέραμε δωρεάν και γρήγορες εξετάσεις για τις Ηπατίτιδες C  και Β στα Athens &Thess Checkpoint.

????????? ?????????? ?????????

Διοργάνωση καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ηπατίτιδας, σε συνεργασία με το World Hepatitis Alliance στις 28 Ιουλίου. Η καμπάνια πρόληψης-ενημέρωσης για την καταπολέμηση των ιογενών ηπατιτίδων B και C είχε στόχο να επικοινωνήσει προς πάσα κατεύθυνση ότι η ηπατίτιδα είναι μια ασθένεια που εξαιτίας του ασυμπτωματικού της χαρακτήρα αντιμετωπίζεται από τους ασθενείς σαν να μην υπάρχει, η κοινωνία σπάνια μιλάει για αυτή  και οι πολιτικοί αδιαφορούν για τις φωνές και τις απόψεις των ασθενών.