Άσκηση

Η άσκηση θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος. Η συγκέντρωση λίπους στην κοιλιά και γύρω από τα όργανα της κοιλιάς (καρδιά, ήπαρ, πάγκρεας, έντερο κλπ) μπορεί να αποβεί σε βάθος χρόνου καταστροφική και επικίνδυνη, ειδικά όταν κάποιο από αυτά τα όργανα νοσεί. Σε επιβαρυμένο ήπαρ από μια χρόνια ηπατίτιδα, η συγκέντρωση του λίπους γύρω από και μέσα στο όργανο (λιπώδης διήθηση – λιπώδης εκφύλιση) μπορεί να οδηγήσει ταχύτερα σε κίρρωση ή καρκίνο.

Η ιατρική κοινότητα συνιστά οι ενήλικες να επιδίδονται σε ήπια γυμναστική τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα για ένα καλό ζέσταμα με ελάχιστη κόπωση. Μπορείς να γυμναστείς για μισή ώρα χωρίς διάλειμμα, αλλά εάν σου είναι πιο εύκολο, μπορείς να το κάνεις σε μικρότερα διαστήματα των 10 λεπτών. Αν είσαι υπέρβαρος(-η), ο χρόνος άσκησής σου μπορεί να χρειαστεί να αυξηθεί από 30 λεπτά έως 45-90 λεπτά την ημέρα για να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος.

Θα σε βοηθήσει πολύ εάν βρεις μια άσκηση που απολαμβάνεις να κάνεις, όπως το περπάτημα, το κολύμπι, η ποδηλασία ή ο χορός. Εάν είσαι υπέρβαρος(-η), συζήτησε με το γιατρό σου με ποιον τρόπο μπορείς να χάσεις βάρος με ασφάλεια. Επιβάλλεται να αποφύγεις τις εξαντλητικές δίαιτες και την ταχεία απώλεια βάρους, καθώς αυτές οι πρακτικές σπανίως λειτουργούν και είναι απίθανο να διατηρήσουν την απώλεια βάρους. Ενδέχεται, επίσης, να είναι επικίνδυνες και να αυξήσουν τον κίνδυνο υποσιτισμού και χολολιθίασης, αλλά επίσης και να αποδιοργανώσουν εντελώς το μεταβολισμό σου και να πάρεις τελικά περισσότερα κιλά και από αυτά που είχες ! Η ασφαλής εβδομαδιαία απώλεια βάρους είναι μεταξύ 0.5χγρ. και 1χγρ. (μισό έως ένα κιλό).

2013-05-02T16:35:30+00:00